parrrre

hej. mina tänder ilar å mitt huvud tickar som om att det ska sprängas närsom.
vet att det är tråkigt att höra på när en klagar, men jag har sån jävulsk huvudvärk & förkylning som liksom bara fortsätter att existera varenda eviga dag. nog om det.
parre var fett. hade massa qualitytime me mina bästiga systrar, flängde runt i stan, drack öl, stammade franskliknande ord när jag skulle säga bonjour å merci, lyckades liksom alltid glömma dom enkla orden när jag väl behövde dom? promeneraade, kollade coola utställningar bl.a en med flera självspelande pianon å det var så jävla coolt ba, hängde å hängde, träffade jossans kompisar, gick på julmarknad. massa såntdär helmegabraba. att komma tillbaka till sthlm kändes inte aspepp. har fortfarande inte träffat en enda kompis tror jag? knäppt. men är så trött hela tiden, efter jobbet, när man e förkyld å allt. men imorn blire ändring. ska på kör (<3333 saknat!!!) och hänga med isa å jessie. ska dock förmodligen jobba på grand på lördag vilket är helt sjukt otaggat, eller inte egentlige å jobba, bara att gå upp så himla tidigt å inte få någon sömn.
JAJA. hejåhå. nu ska jag snart sova. typ. sova bort sjukdom.
hejhopp.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0