jul jö

heylo!
ja e smyghungri men orkar inte gå ner till köKET. shittttttttttttttttt. va jobbigt.
idag har jag hetsat, på riktigt, typ 3 VARV liksom, runt stan. och gått in på Åhléns city typ 20 ggr. men det var en fest. hade lite damp ett tag när jag gått hungrig i 4 timmar och tillslut satte mig å fikade själv på ica to go </3. fann nya krafter å irrade runt ett tag till. träffade isa i typ 40 min och sen åkte jag hem efter jag TILLSLUT inhandlat sista klappen. nu har jag slagit in allt å kvar återstår att packa. är otagg. kommer ändå bara ösa ner packning för 1 månad istället för 1 vecka i min väska, orkar inte ens. men är så himla pepp på att va fraaamme ba. på landet. å vakna upp på julafton å göra allt som man gör. mmmm bästa känslan. får ångest redan nu över att lämna landet dock. känns jobbigt. men det blir la bra.
min tröja är så mjuuuuk. bästiskgtröja<333333333
pussåhoj.
 
 
 

Postat av: isa

fint pappeeeer!!!

2013-12-23 @ 14:20:19
Postat av: agge

ååå vilka fina julklappar!!!!!!! fint papper å fina lappar!

2013-12-23 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0