glöööööööööööööögggggggglad

alltså.
jag ba känner mig så himla glad & pepp! - efter kvällens basar med mina 6åringar och deras familys. alla barn fick stå och sälja vid olika stationer och dom va så himla noggranna och gullllliga. efteråt hängde vi personalen kvar å åt korv och städade haha. det va fint. och nu ba känner jag kärleken till att va fritidsfröken. mmmmmm. fick en liten krokusblomma av isa, en lärare jag jobbar me, och två glöggflaskor av ett barn & hennes päron. ba kände att gud va ni är GULLIGA. man förväntar sig liksom inte random presenter å blir ba så himla glad av lite uppskattning.
låter kanske lite galet praised men det är verkligen ba tacksamt med att känna sig lite uppskattad. så ja. jag e gla! nu ere dessutom ba 3 jobbdagar kvar och sen en julklappshetshelg och sen åker jag till landet<33333 och sen ere jul och en bäst vecka på landet och sen ba åker jag till sthlm och har en bästig nyår. och jag är så PEPP.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
älskar att va genuint glad. önskar jag kunde få känna sånhär kärlek till min gamla klass också ba, eller alltså det gör jag ju, men jag menar i sånnahär tider när man brukar sjunga mycket tillsammans och ba fan va bra vi är fan va jag älskar denhär klassen och domhär människorna. men ja. får känna så ändå. på avstånd. glögg-rave med gammEL(lol)klassen e ju på fredag dessutom så då kommer jag få overload med kärlek till dom <33 mmmm.
ibland alltså. då ba ere FETT. jaA.
hejrå nu ska jag lyssna på john legends apigt braiga senaste skiva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0