(::::::::::::::::::::

:))))))))))))))))))))))))))))))))))) hej.
jag längtar å peppar jättemycket till julafton och att få hänga på landet. vill träffa mormor nu ju.
är också megadunderpepp på Lucia på fredag och att få lussa med några gamla bra. och glögg-rave med ännu äldre bra, och konserter jag ska försöka gå på å nyår. hihohihoh.
idag var jag med i simhallen med mina barn. slapp bada, tack för det. hade fan EJ gått med på det. jag skulle va kvar i en evighet på storfritids men fick gå tidigare för några andra random jobbade så jaba hejdåoknajs.
tore, en av mina favoriter fick lite mini-panik när (typ) alla barn förutom han blivit hämtade innan 3 för alla lärare skulle på något möte. jag försäkrade honom om att jag skulle icke gå innan han gick och att vi kunde hjälpas åt å plocka lite i klassrummet, men den lilla blyga stackarn fick gråtpanik å blev orolig över att ingen skulle hämta honom. alltså LILLA VÄN. han ÄR så gulli. bästa bebben.
dagens bebisanekdot.
påvägen hem från bussen svängde jag förbi macken nära mitt hus å köpte en 200g chokladkaka. kändes stabilt osv. nu sitter jag å ångestar alla människors avresor till andra kontinenter och länder inom de kommande månaderna. kan dom (NI) bara vara här istället så blir det enklare att leva å inte ha ångest. men okej.
 
här är mina bebisar när dom repade luciatåg häromdan,
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0