fun day

this is funnnn day, on a fun day.
lyssnar på stevie å försöker applicera låtens budskap på dagen. går inte jätteJÄTTEbra. har haft en halvt fun day ioförsig. eller typ igår. hann hänga med tre bästisar, det e bra! skrev klart uppsats med isa & hängdee å hade fun day. åkte till offan, lagade middag, lyssnade på 1d å hängdeeeeeåhängdeee å hade fun day. åkte till anna & drack te å hännngdemeeeeer, hade fun day & sov. idag har jag hängt me anna kortis, lämnat tillbaka en jacka på monki å köpt en mycket simpel tröja istället, på rea fast hon glömde dra av rean å jag glömde säga till............ OCH ett par fina strumpor. älskar nya strumpor. faktiskt något av det absolut bästa. särskilt när dom har fina motiv. mmmmmmm. blev tagg på å harom imorn nu. hihi.
nu måste jag skriva självvärdering (JA det är ett random ord, jag är fortfarande övertygad över att det heter självutvärdering, men det är inte instruktionspappret jag läser ifrån, övertygad alltså), nk-uppsats, filosofiessä & plugga till historiaprov. mmmmm. livet <3. puss.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0