johnny med amfetamineeeeeet

TJABBA GRABBARRR.
VETNIVAD. igår vann jag lite halvrandom biljetter till Timbuktu&Damn ikväll på hovet. HUR FETT? jättefett!.!.!.!.! sen ska jag på joppes&sammes Vegakult, jippi!!!!! blev ba fett taggad på allt helt plötsligt. jag vill rita på min historiaboksframsida, den är lite försenad. så att säga. vill kolla på breaking dawn 2, alla ba säger att den äger och twilight kommer alltid ha en plats i mitt hjärta<3333!3!!3. jag vill spela pianoo. vill träffa anna nununu och inte sen. villlll ba skutta runt och gunga lite på en gunga. MEN!!!! måste plugga litegrannarå.
MEN JUSTE måste visa. igår var jag på friendsarenan för å repa för luciaalalalal. vi sprang omkring på zlatans egenplanterade gräsmatta och letade efter hans skoavtryck, typ. MEN, det värsta var fan storbildsskärmarna!!!!!!! bea berättade att dom är 66 kvm, ALLTSÅ som en stor 2a/liten 3a!!!!! EN SKÄRM. FATTAR NI????? visar bild. DET ÄR faktiskt helt galet. nu ska jag sluta skriva, har adhd som ni ser!! nu ska jag skriva loggbok om mitt ännu obefintliga projektarbete istället!<33333333333
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0