Gustatory rininis

holaaaa guapas!!!!!!! jag vet inte vad det betyder eller hur det stavas men jag hälsar er med värme! för att starta detta inlägg som så ofta gjordes när det begav sig (=när jag bloggade VARJE DAG om varje oväsentlig sak i mitt liv) så kan jag hursomhelst säga att mit HUMÖR idag är ganska glatt faktiskt! jag drömde mardrömmar om plugg inatt, vilket förövrigt har blivit mer vanligt nu ----> att plugget både följer med mig hem OCH i drömmarna ;););););));));)););) enough of the sad stories. JO. jag är ju glad iallafall, och detta främst för att mamma råkade uttala "baka" (som i "baka en kaka") fel och sa istället "backa"/"bakka". och det va jättekul. familjen fick sig ett gott skratt ;);) nämen faktiskt så skrattade jag i säkert en kvart! därav humöret. och nu lyssnar jag på De Vet Du - Dansa är kul (men jag föredrar å supa) vilket också gör mig glad. jajemän! jag hade tänkt börja denna dag med att påbörja en fin hemlabbsuppgift, alldeles förträffligt roligt. min labb lyder: "varför blir man snorig när man äter stark mat?" OCH DETTA SKA JAG TA REDA PÅ!!!!!!!!!! dock inte genom att labba för det är så jävla jobbigt. jag googlade problemet häromdagen och kom fram till att svaret på frågan är: Gustatory rininis. Mitt problem nu är bara att när jag googlar på detta ord så finns det INGEN fakta. jag behöver alltså hitta mer underlag till mitt problem som ska diskuteras, mer än flashback (för där hade detta diskuterats!) HAR NI TIPS??????????? skicka ett mess :P! nog om allt!
hej på en stund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0