du hade mig efter tjabbatjena ;)))))))))))))););););)))))))

Hej. min eminente, stela, meningslösa, underbara bloggapa!
jag har sagt det förut men jag säger det igen, dig ska jag aldrig radera! och vi vet alla varför, upprepning har en tendens att endast ge irriterade reaktioner. NOG OM DETTA. hallihallå! åh nu tänker jag på pelleplutt-boken jag hade när jag va liten, och har förmodligen fortfarande. läste i den om kvällarna, det var massa fula/snuskiga/roliga barnramsor. om pelleplutt som tog ett skutt och alla hans vänner som på ett eller annat sätt gjorde bort sig eller for illa. fin bok. såhär såg den ut:
iallafall. här e jag! just nu fick jag ett litet glatt ryck (TACKA GUD!!!!!!!!) har varit lite död alla vakna och ovakna timmar denna dag förstår ni. är förkyld, som en riktig liten snoruppstoppad snorvalp! ogenomtänkt uttryckt, MEN jajajajajja. som bekant blir jag gärna jävligt snorig när jag e förkyld, och denna gång är inget undantag mina vänner! ;))))))) idag gick jag upp tolv - åt frulle - kollade på darjeeling limited, min bästa av filmer, och satt tryggt i fotöljen med min bästis toarullen! - sen fick jag apont i huvet o gick å la mig i en timma. WHICH BRINGS ME HEREEEEE. vaknade typ 3. och några glas mjölk å mackor senare är jag HÄÄÄR. som sagt. tro't eller ej så får jag ibland så vädjande kommentarer om att blogga lite(!!!!!) vilket är crazy, eftersom min blogg är ett stort frågetecken. men jag tackar o bockar för stödet av mina små vindruvor världen över (har ju internationella bloggläsare ofcourse ;););););));););))))))) vet inte riktigt vad något jag skriver ska betyda. det senare va ba impuls.
vill ni ha mera bilder i detta kaosiga inlägg? JAMEN DÅ SKA NI FÅ DEEEEEEET!!!!!!!!!! <3333
ja. den var lite trist å deprimerande. men detta var den exakta utsikten jag betraktade cirkus 10 minuter efter att jag förstått att min dator hade kraschat. detta krävde lite luft och deprimerat funderande på en sten framför den dagens (passande nog!) gråa himmel och hav. jag hade nämligen INTE sparat allt jag hade på datorjäveln jag levt med sedan 9an. (dock en del, så ni behöver inte börja storgråta å mina vägnar. bara några tårar räcker.) ja och det var väl ungefär det om det. nu sitter jag istället vid en av pappas randomdatorer som stänger av sig ibland = ännu mer förlorat skolarbete när man pluggar vid den. FETTTTTTT. precis vad jag behövde! hehehe.
hursomhaver. moving on!
bilden ovan visar när jag provade en pingvinmössa på hm som chullrull hittade till allas våran glädje. den är förvisso från barnavdelningen MEN HAR DET NÅGONSIN STOPPAT NÅGON? ja möjligtvis. men NEJ, i detta fall. pingvinen ska givetvis egentligen pryda pannan men detta var ett förslag på omväxling. mössan är ännu inte införskaffad men det pågår definitivt överläggningar om detta bör göras. nå, vad säger ni?

PÅ ÅTERSEENDE!!!!!!!!!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0