det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

hej grabz!
idag längtar jag mest tillbaka till gårdagens så jävulskt braiga konsert. fick inte bara höra krunis & låtar från hans överlyssnade fyra album, utan också laakso som jag lyssnade på när jag va en liten tjorv, och tillomed lite hets. äh fyfan, detdär va nåt hörrni, det vare. efter konsertikusen med ungefär 3-4 slut, den ena finare än den andra, vandrade jag å malle hela vägen till tc. som alltid, ganska randomiserande men givande samtal. fint. annars försöker jag skriva argument å öppningstal till morgondagens engelskadebatt! always a pleasure. motionet är: this house WOULD educate disabled children in special schools, och mitt team är against det. SÅ. det är kuligt. sen har jag ett spårat naturkunskapsprov  på onsdag. på massa kemiska formler typ. GUD. dör av de senaste typ 3 pluggmeningarna, så förbaskat trist å höra om. men jag ORKAR verkligen inte radera dom å skriva något glättigt. jag vill ba klappa delfiner. i'm the new dolphingirl in townnnnnnn u know.
apa.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0