you´re doing it againnnnn

tjena grabbar, här vare livat!
idag hade jag soaré med min gosiga lilla klass i aulan. det gick faktiskt brutalt bra, hela skiten alltså! trodde vi skulle dö, för allt var lite halvoplanerat, fast ändå planerat liksom. men ja. det va kalasbra iallafall. är faktiskt riktigt stolt över alla glada små braiga barn i klassen min, mmmmm uppträdandena blev ju apbra!
så ja det va ju kul. mindre kul är engelskanationella uppsatshelvete imorn. h a t a r den delen mest av allllaalallalla. men ja. kul. valborgen helgen var förresten himla fin och somrig. jag ba chillade runt hela tiden kändes det som. hann hänga med massa braiga människor. isa, jessie, josgos, offan, claris, jopsi, hemma hos anton, åh va mys. och i tisdags hängde jag med sara&lisa i gamlis och lapade sol sittadens på olika små gathörn och åt kaka. mmmm. brareva.
nu ska jag fan gå o lägga mig. är jeeeeeeetttttetrött. lång men otroligt bra eftermiddag må jag säga. åh. lyckad och superb!
puss

två bra.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0