Abruzzo

kollade på "En plats vid havet" eller vare heter imorse, på åttan. finns typ "En plats på landet" också. men ja. OKEJ. det är iallafall ett ganska värdelöst men underbart program. hatälskare lite. idag älskade jag det iallafall. dom var i Italien och kollade på massa fina gosiga hus. och det som paret tillslut valde ville jag verkligen också flytta till. FÖRSTÅR NI UNDERBART. att bo i ett jättefint gosigt hus med galen utsikt över grönska. asså åh. jag har verkligen en plan. hur jag vill att det ska se ut i mitt italienhem i framtiden. stolen på sista bilden ska med dit. och liknande sådana. gud va lol jag är, ni fattar säkert ingenting, men jag blir faktiskt lite galen. mmmmmmmmm.

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0