ja a a

jag har blivit så himla besatt av mat. är lite rädd. jag äter verkligen konstant. oftast är jag inte hungrig utan känner mest ett behov av att äta. idag t.ex. åt jag en fet jävla galen korv på lunchen som inte va apgod men fungerade för att mätta magen. och massa potatis och skit. sen gick vi till ica och åt glass och jag kände mig verkligen som en vandrande bulle. var. verkligen. mätt. men nja sen sisådär 30 minuter senare satt jag o tänkte på mat och efter lektionen var jag helt redo att köpa bulle och jordgubbar. vilket jag gjorde. blev återigen mätt som attan. och nu det första jag gjorde när jag kom hem var att trycka i mig en macka och en fet skål med vindruvor. OKEJ det kanske inte låter så extremt. men under loppet av väldigt kort tid så är jag matsugen VÄLDIGT ofta. och jag tror det kan få konsekvenser. när man inte rör på sig mer än idrottslektionerna, som förövrigt tar slut för evigt om typ en vecka. BRA.
har iallafall varit i Berlin med los köros! det va himla kul. men trött är man nu. och totaldöd i halsen.
JAVET att dethär va jätteintressant att läsa om. nu ska jag kolla gossip o eta ritter <33333.
hejjjjjjjjjjjj

 
























































































Postat av: ooooooo

hahah skrattade åt korven!

2012-05-22 @ 17:52:21
Postat av: ooooooo

hahah skrattade åt korven!

2012-05-22 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0