young blooooood

HEJJJJJJJJJ.
jag har ångest inför ganska precis allt. samtidigt som jag är ganska glad. för numera varje dag jag kommer hem från skolan brukar jag bara studsa runt på nedervåningen och prata med pappa, äta lite, tjecka lite tv, skämta lite med far igen, chilla lite piano, studsa lite, leta mat, leta choklad, kanske baka, eller bara prata med pappa om hur mycket choklad och apelsiner vi måste köpa. ja lite sånt. och det är precis vad jag gjort idag. istället för mina fantastiska drömmar om att plugga som ett cp direkt när jag kommer hem så jag slipper drömma mardrömmar av ångest senare. men nej. jag VILL JU döda livet. så. m.
ja juste simon förlåt. BILDEN PÅ MAJA ÄR SIMONS. so don't you dare copy it like i did. lol.
mmmmmmm. har ångest iallafall. och inte bara för plugg faktiskt. utan LIVET. LIFE. shitMAnnnnnnn. lollolololol. jag hatar lol. samtidigt som det ÄR min bästa vän. lol<3. mums.
hejdå. 

Postat av: Anonym

tak

2012-01-18 @ 00:10:28
Postat av: Isacs Mamma

Hoppas du får en fin dag!

2012-01-18 @ 04:37:35
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0