stoplom

hejhopp! nu är jag hemmahemma. fast jag saknar götet lite redan. på landet kan jag inte koncentrera mig till plugg, det går inte ALLS. alltså verkligen verkligen inte. jag har verkligen försökt. så det är nackdelen med att vara där länge, när man borde plugga. men annars ere så chill. och idag när vi var påväg hem och åkte genom stan ville jag verkligen hoppa ut och gosa på stan eller typ se bio. dessutom vare någon hundmässa så det va massa söta vovvar ute så långt ögat kunde se. såg en liten mops som var bland det absolut sötaste jag sett. ville hoppa ut och nafsa åt mig den. gick inte.
menmenmenmenmen. har lite quasiont i ryggen. vill kolla på lejonkungen men jag har inte den på dvd.
ska äta tomatosoup nu hejjrå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0