maxine's interlude

hoppitopp.
min essä är nu färdigskriven och inskickad, den går under rubriken Satan i gatan, och handlar om satan. så nu vet ni. jäklaaar. jag har piano imorn. attans. johan får tampas med ett svärande och irriterat jag. men det klarar han. allra högst förmodligen ska jag o isa till hultsfred den fjortonde juni. så irriterande hysteriskt najs. fast måste bara få lite pengar först. eheeeeeeee. om någon har en liten bebis eller hund som behöver passas så är JAG PERSONEN NI SÖKER!!!!!!!! eller skotta snö eller ni fattar. hehe lol.
ska försöka söka jobb på en ica. måste göra det. ska. måste. ska. japp.
mmmmm. har värsta john legend feelingen. mmm va hans musik gör gott. ska gå och duscha. inge k faktor här inte. åh fulaste.
JAJA. hejhejhejhjejehej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0