maja är fin <3

hej.
de senaste 2 timmarna har spenderats med en skypande isa och ett spotify. vi försökte komma överens om vad för låtar vi ska ha på våran idrottsuppvärmning om typ drygt en månad. TAGGADE. lol. nej. bara låt-taggade. epic fail att jag råkade rektangulära in cpbarnen nedanför fel också. men jag gillar dom. 1 är iallafall alla låtar vi hade först. sen 2. och tillsist efter mycket smärta, 3. nu kan vi inte gå längre. DÅ VET NI. ja. k.
ååååååh fick ett lyckorus av den fina bilden på majis (och clarre) men majsan är söt som socker. skickar med den bilden vettja.
idag har jag haft den värsta och längsta dagen i veckan. jag ÖVERLEVDE. OCH gick på tyskan!!!! har dock gjort absolut 0 ==0==000=0===0. noll alltså. 0 plugg. vilket är överväldigande ångest. men åandrasidan ÄR plugg det ABSOLUT tråkigaste att höra om. SÅ.
jag ska signa out, som simon själv hade sagt. pussssssHEpp<33<3<3<3<33040q93094




Postat av: Anonym

Lol. Japp, det skulle jag sagt! (bilden är copyright a la simon!!!!1)

2012-01-16 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0