Karl

bilder som dessa kan ju kännas en aning tacky. (de två första på knugen nedan). fast det finns liksom en charm i dom. man blir ju lite glad ändå. jag gillarom nog trorja. och den sista är ju faktiskt bara rätt söt. en liten knug. plupp. varför jag överhuvudtaget pratar om honom är för att det är Konungens namnsdag (om almanackan själv får välja) KARL. ja. Karl. Karl, kalle. ganska fint brukligt namn. min broder har det minsann som mellannamn. och min morfar hette det. även min farbror. värd fakta för övriga som läser. skulle väl mest säga det. att det är Karls dag idag. en riktig karlakarl.
annars har jag ju en fin svenskaessä att vara färdig med. japp offan du läste rätt. plugg<33333. men det är svårt att inte skriva något om en av mina större ångester i livet. plugg ja.
hursomhaver så träffade jag igårkväll isa och moa. planer som failade lite.. hhEHEHE. jaja. det va mitt fel, men vadskajagöra. men det blev bra ändå. vi hamnade hemma hos isa och kollade på adventureland och åt gott. myzz<390+34.

hej


Postat av: isa

haha åhh kungisen vad fin han är

2012-01-29 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0