here we go again give you more nothing lesser

hepppppp.
kollat på Kjell5000 OCH Syskonen OCH Sveriges Mästerkock idag. mmmmmmm allt så bra. syskonen är lite k, men det gör inte så mycket. finns en del bra också liksom. kjell lyser som en stjärna i rymden. och jag blev plötsligt så glad under mästerkocken att jag grät lite glädjetårar med alla glada barnen (OCH dom ledsna). att lyssna på beastie och checka fight for you right gör ju det hela lite bättre också.
MEN den tyngande (är det ett ord?) delen i säcken är DEFINITIVT all ogjord nytta. jag har ändrat 5 ord i min svenskaessä. och idag på själva svenska lektionen gjorde jag absolut absolut INGENTINg. lite panik. började gråta av misärOCHglädje (skrattade alltså) när min svenskalärare niklas kom och pekade på oss. som vanligt till ingen nytta. jag. vi. alltså.
engelskaessay har jag inte ens rört. tyskan har jag sneglat lite på. matten är som en obruten förpackning. naturkunskapen är oklar.
jag gick och bakade en hallonpaj istället. så. himla. värt. alltid lika gott va.
råkade dessutom ställa in formen+lilla flätade korgen som den stog i. efter 20 minuter i ugnen var det något som luktade konstigt? jomen visst, satte ju in korgen också. inte rätt. tur att den inte hann bli eld och lågor då!

NU ska jag tänka igenom denna aftons nytta och försöka att inte besväras alldeles för mycket av den låga effektiviteten. hej!

markus ser ut som en lite ompalompie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0