HEJ

hejhejhejhejhejhej.
jag har lite damp.
gråter inombords, verkligen på riktigt, när jag tänker på min svenskaessä. asså förlåt men jag tänker verkligen prata om ångestplugg hela tiden såfort jag vill. iallafall. den är hemsk. och den ska vara inne imorn. det kommer ju hända. men japp.
sitter iallafall o försöker tagga livet med electric banana band. dom är seriöst så jävla feta, lyssnade verkligen mycket på dom när jag va liten. fick alltid deras skivor i julklapp. okej jag har typ 2-3. MEN ÄNDÅ.
jag vill ha soaré med min bebisklass. (BEBIS JEGGI. hihi. fast faktiskt så har jag alltid stavat så och gör det inte för å retas. tycker bara att det heter så.) känner att det vore kul iallafall. att HA den iallafall, inte förbereda den. är taggad på hamburg med klasssssen. och berlin med kören. och nästan litegrann musikcafét med kören haha lol. hade körstyrelsemöte idag. hade helt förträngt att detta möte existerade. det tog hundra år och vi pratade i en evighet som vanligt, MEN det va rätt chill.
nu ska jag dö förevigt.


Postat av: Bajsråtta

Men serri. Det heter bäbis

2012-02-04 @ 13:24:25
URL: http://annagoesbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0