gubbe

bra att ni tyckte om damoninlägget. kände att jag behövde få det ur mig!!!!!!! jaa simpis, gessle-stenmarck där har vi det! ganska på pricken faktiskt. jag är inte på lika bra humör denna afton som igår. då när jag kom hem från skolan bara sprudlade jag av energi och glädje av någon konstig anledning (helt sant faktiskt) i själva verket hade jag ju jättemycket plugg, inte bara i övrigt utan även till dagen därpå. typ historiaprov. men jag va liksom glad hela kvällen igenom. blev NÄSTAN lite irriterad på mig själv. idag däremot. behöver jag inte besväras av den sprudligheten. kanske beror det på dagens idrottslektion? där vi ÄN EN jävla GÅNG hade redskapsgymnastik. dessa plågsamma övningar. är det inte stå på huvud och händer (och göra hundra volter av olika slag) så ska man kasta sig på och över plintar, rulla runt på en matta tills man dör och lyfta sig själv i ringar.. jag gjorde EN övning EN gång, det var min insats. och det gick åt helvete. hela salen fylldes av tystnad när jag landade med typ ansiktet mot tjockmattan och ALLA trodde att jag dött, när jag glatt sticker upp huvet bakom plinten och ger tummen upp. "DET GICK BRA HÖRRNI!!". nej jag är inte dum i huvet. ja det va ju kul.

jag längtar förresten så fruktansvärt mycket till sommaren. och speciellt jordgubbstårtor. gjorde 3 stycken i somras tror jag. mmmmmmm. har ni seriöst sett något godare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0