ett rådjurs rutschande rutsch

tänkte precis på hur jobbigt det är när man äter saker för fort för att det är så gott. som när man köttar i sig middagen för att det ba eren bästa flavournnnnnnn i världen<3333333. inte idag alltså. rent hypotetiskt. eller typ för tio minuter sen. när min skål med apelsin, kiwi och banan fortfarande existerade. efter första tuggan ba KASTADE jag i mig resten. nästan helt ärligt alltså. helt plötsligt var den tom. skålen. och sen skrattade jag samtidigt intensivt i cirkus 4 minuter åt isas lolinlägg från nian. hennes älskade :PPPPPPPPPPPPPgubbar. may you rest in peace. och nu ba känner jag hur ont det gör. att äta något gott snabbt och skratta kort och intensivt samtidigt. DILEMMAAAAAAAaaa. kom o tänka på homer. simpson alltså. känns som jag skulle fått sympati från honom om vi diskuterat detta ämne.
mmmmmmmmmmm.
imorn ere idrott jippppppi. typ redskap med ett cp. det enda jag kommer ihåg om detta är att det är nasty. LESKIGGGt. och onajs. men man hoppar väl ljus eller nåt. and that I can do!
nu ska jag skriva om gud och djävulen. för att jag ÄR unik. lol. detdär var en lol mening alltså. LOL jag särskrev.
lol är så jävla fult. får spasmer.
HEJDÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0