en loppa.lol

men isa. JO. vinny&pauly är dom bästa jerseybebisarna i världen. blir verkligen lycklig av deras bromance. och JA "<3" som rubrik i mitt förra inlägg var det seriösaste (fint ord) jag någonsin skrivit på denna MAKALÖSA blogg!
HEJ annars också. jag är sugen på att kolla på sveriges mästerkock, eller jersey. mmmmm. idag har jag pluggat från typ 1 till nu. DUKTIG. fast inte egentligen. för jag tar lite andningspauser och bara sitter och stirrar in i väggen. eller äter. ibland. fast jag har inte alls suttit vid datorn eller teven, alltid nåt liksom. har fortfarande kvar att skriva om industriella rev. KULLLLLLLLLLLt. verkligen aptråkigt. ap-nånting är verkligen najs. ap är en så himla bra beskrivning. ska börja med det forealyooooo. cphopp hej!
tangenterna jag skriver på är verkligen jobbiga så jag orkar inte skriva mer nu, men PUSSIIII hej.

Postat av: isa

men anna. nä. fast jag ska inte uttala mig... så mycket, har ju inte sett det. vampire diaries däremot! och damon ÄR den snyggaste människan i världen. även om du inte fattar det.

2012-01-23 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0