demonen damon

Möt Ian Somerhalder, även kallad "Damon", i Vampire Diaries.
han har blivit en källa att samla hat på. mycket för att isa älskar honom så grovt, och för att hon tjatar om honom hela tiden, men ÄVEN kära vänner, ÄVEN för att han verkligen inte är snygg. och det stör mig att man kan tänka en sådan otäck tanke. i detta inlägg ska ni få uppradade anledningar till varför, han, inte, är, snygg.


jag börjar med mina punkter på bilden ovan.
1. först och främst hans hår. detta är ett återkommande hatfaktum, vad gör han med det? små strutar som sticker ut åt sidan? fulare blir det inte.
2. av någon anledning påminner han mig om startrek. mindre kommentarvärt. men, startrek är aldrig bra.
3. återigen hans hår. STRIP? STRIPPPPPPPP. hatar strip. särskilt strip-lugg-slinga-fett-vax-bajs.
4. hela hans utstrålning är väldigt feminim, och inte på ett bra sätt. han liknar courteney cox, som visserligen hon är snygg, men det funkar absolut inte med hans extremt obehagliga hår.
5. han har vissa tendeser till att se ut som efron - INTE BRA. efron liksom, vad vill han väRLDEN?????? iallafall - håret (fast efrons är tillomed BÄTTRE), smile:et, klämkäckheten, utstrålningen.
6. och sist men inte minst så skelar pojken. åt ALLA HÅLL OCH KANTER. håll dina ögon i styr! och SNÄLLA, gör dig av med ditt fettrika hår.

Postat av: isa

bitch.

2012-01-23 @ 22:56:25
Postat av: Emma

Okej. Vet inte ens vem det där är så tänker inte kommentera det. Men han var ganska ful. HEHE lol. Tänkte bara svara på dina kommentarer! lol2. Jag hade inte panik inför historian tills jag läste din kommentar..... och ja det är klart det var du som är Anna!! hejdå. kram. puss. love. kyss.

2012-01-23 @ 23:22:54
Postat av: isa

MEN EMMA! jag älskar honom.

2012-01-23 @ 23:32:54
Postat av: S som vet

Han såg ut som en ful blandning av per gessle och martin stenmark. Hetttttttt

2012-01-23 @ 23:40:04
Postat av: bajs

hahahahahahahahahahaha.

2012-01-25 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0