cpcpcppc

jaaaaa aaaa. hejhejhej.
idag har varit en såndär finfin oproduktivdag. mmmmmmmhm. det va kul å veta.
i fredags firade vi emmas födelsedag me maaat o så. igår chillade jag o isa hos mig o kollade på en bra film, åt och SÅNT. jag har inte damp.
min svenskaessä är mitt största ångestmoment i livet just nu. orkar inte när man har en halvskriven text som suger så mycket så att man spyr lite i tanken. och så tvingas man skriva vidare på den. om den börjar dåligt så går det ju inte att göra den bra, man bara fortsätter skriva massa skit. mmmmmm mums.
annars finns det ju mycket annat kul att plugga.
MEN. annat jag tänkt på en helg som denna är att jag hemskt gärna vill lära mig ett språk i det landet man talar språket. mmmmmm. fatta o bo någonstans i typ sådär 4 månader, längre kanske. o ba känna sig hemma någon annanstans o hare så himla fint o bra. vill verkligen.
mer annat är att det är verkligen ovärt hur mycket ångest man själv framkallar i sitt liv. jag t.ex. gör nog 89 procent av den ångest jag känner alldeles själv. känns värt. inte för att detta faktum hjälper mig, vill bara kasta lite hat och onödighetsförklara mig själv. jag ÄR inte så bitter som jag låter idag. mest lite jobbig typ. vill bara inte göra massa saker jag borde gööööra.
är ledig imorn. det är väl kult. men dagen kommer nog ångestförstöras. för det gör jag så gärna.
HEJ plupp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0