alla lampor lyserrrrrr

jag lyssnar på maggio och inser hur nostalgisk hennes satan i gatan album kommer vara för varenda typ 95-94 männska när man hör den om typ 30 år. vare sig man vill eller inte så gillar man liksom alla låtar på den skivan. förmodligen förra sommarens mest mainstream skiva. men den är ganska gosig. så nu vet ni det.
jag har lite quasiställning här på stolen, min rygg blir ledsen.
igår var jag hemma hos anton med några glada barn. det va skoj! efteråt missade jag mitt sista tåg, allt va sl's fel, fel info likzzom man ba HALLlåaslaåsld. okej.
men jag överlevde. åkte hem till jessie med henne o isa. vi åt makaroner med majs o röd pesto och gick och la oss. jessies vovve svea låg verkligen rakt på mig hela natten. men det gjorde inget. hon e gosig.
jag virrade som vanligt bort mig i bromma påväg till spårvagnen så jag o isa gick o köpte gott på gateau och chillade vid en annan funnen station. hurtiga som vi blev tog vi en långpromenad på djurgårn o köpte mer bulle å varmt. vi ganska hurtiggick en mil typ mer. så jag känner mig lite nöjd med dagen redan.
och igår sydde jag igen ett hål, lite provisoriskt men ändå, ett hål på mina leggins. kände mig nöjd efter denna insats.

happy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0