STORA PROBLEM

jag orkar inte att jag har fått ont i huvet av att mina hörlurar är för gamla och för TIGHTA. palla att huvet växt sen typ 6 år tillbaka? okej JA. ja, det låter som att mitt huvud är gigantiskt. TÄNK OM DET ÄR DET DÅ. i couldn't care less. jo. det är inte som att jag har haft ont i huvet varje dag sen förra veckan. NEJNEJ.
det åker runt en galen traktor som sopar snö runt mitt hus. och ja, dom brevid mig. han har verkligen varit här de senaste två timmarna. trots att senaste gången det föll snö var för cirka 4 dagar sedan, och han har varit här varje dag sen dess. nu ere bara is på vägarna, lite slask kanske han kan hitta i bästa fall. VAD HÅLLER HAN PÅ MED LIKSOM. jag är galen. fast det va värre förut, på ett sätt. då varvade jag med att springa in i köket och hysteriskt trycka i mig mackor för att bara tugga på något - logga ut och in på facebook - seriöst springa upp och ner för trappan - spela hysteriskt piano - byta ord, skämt och povel ramel låtar med pappa - och hetsångesta inför att jag inte ens BÖRJAT plugga.
har fortfarande inte kommit längre än ätit middag.
tänkte ju spela innebandy med min syrra o hennes jobbarkompisar. ja javet att jag är stel. men hon frågade. men sen var jag för lat OCH hysterisk.
nu är jag bara arg (för huvudvärken och plugget) och utmattad.
vill bara ha fredag och lov. och italien.
mmmmmmmmmmmmmm.

åh jag tog mycket mer bilder med min fula mobil förut. här kommer några gosiga randombilder från sommaren.
      

Postat av: offi

löööööv u

2012-02-22 @ 18:18:07
Postat av: jopp

johannes <3

2012-03-01 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0