semlis

idag innan pianot somnade jag i typ en halvtimme. vaknade i panik. trodde jag missat någon viktig tid av något slag. det hade jag inte. hursomhelst hade jag såndär vanlig pianoångest (det mildare slaget. inte som jag hade hela högstadiet. nu chillar jag genom pianot, har bara liiiite ångest numera) men. jag glömmer alltid hur glad jag är EFTER pianot. då känner jag mig alltid rätt nöjd och ganskaväldigt glad. johan är alltid snel, och jag skämtar alltid massa bittra skämt. efteråt känner jag mig nöjd att jag gick liksom. och att det gick bra.
måste börja tänka på det.
åhhhhh det snöar sådär jättegosigt ute. vill gå en promenad. lol. jag låter som ett jätte cPPPPPPPp. som ba lolar.
nu ska jag kolla på vampire diaries (min nya lolserie, kan inte sluta kolla, allt är isas fel) och äta SEMLA<3333333333
hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0