det spelar ingen roll kompis

alltid lika jobbigt att erkänna sina misstag. men ja, jag misstog mig nyligen. och måste nu korrigera detta misstag. det visade sig nämligen att en viss ian aka damon inte var så jäkla ful som jag snabbt tog mig friheten att tycka. okej JA. jag tycker han är snygg. men jag är ganska säker på att detta endast är för att jag nu kollar på vampire diaries. annars hade jag med största sannolikhet hållit fast vid hans sliskiga slingor, zac efron smile och så vidare. om ej av riktigt tycke så på grund av en viss envishet.
här har vi honom iallafall. före & efter vampired. för mig alltså. (dock är isa duktig på att välja töntiga och sliskiga bilder på denna man, som dom nedan förutom den sista då, DÄRFÖR mina förutfattade meningar.)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0