DET KOM BLOD


dethär är min hand. och följande tre olyckor har inträffat stackarn på endast 6 dagar
1. Tummetott - tummen är först ut, fast egentligen sist ut för detta inträffade igår. FÖR ATT GÖRA EN KORT HISTORIA LÅNG. jag skulle klippa nageln och så var den klippt fast hela satt kvar i en pyttedel. käckt tyckte jag då att det var att bara riva bort den. men ICKE. istället revs KÖTTSLAMSOR (nästan) av från ena nagelsidan och BLOD kom. denna gör mest ont.
2. Pekfinger? - pekis dog i måndags när jag skulle gena från busshållplatsen och detta resulterade i en boxningsmatch och rymmningstaktik med ett flertal taggbuskar i en sluttande snöfylld backe. hela jag fastnade, men pekis var den som tog smällen, blodmässigt. ONT GÖRE.
3. sist men inte minst. dock först! i torsdags på kören "RÅKADE" jeggan riva min hand i någon liten bit-riva-bitchfight vi hade i kanske högst 2,5 sek? ingen olycka skedd då, vad jag märkte iallafall. senare på kvällen kom det återigen BLOD.

(ja isa. jag har redan berättat allt detta för dig detaljerat. tänkte att alla behövde få veta.)
!!!!!!

Postat av: isa

jag tyckte det var en jättefin liten bild

2012-02-01 @ 21:05:02
Postat av: Jeggot

Va det gjorde jag inte

2012-02-04 @ 13:21:17
URL: http://annagoesbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0