blablabla die, alrightttttt

hejhejhej.
i fredags var jag hos isa för att hon var död. på lördagen gick vi 1 mil och 1 km på djurgårn. JÄTTEHURRAvabra. det va fett chill. fast efteråt på tåget hem (och inne på konsum när jag inväntade tåget) fick mina ben verkligen adhd. från att ha varit ganska nedkylda började dom nu bli lite varma inne i värmen ja. hursomhelst så kändes det först som när man tvättar iskalla händer i varmt vatten. sen så började dom pirra som en fot som vaknar. och SEN så började det klia helt hysteriskt. jag trodde att jag hade fått loppor på två sekunder. och SSSEN så kunde jag bara inte sitta still på tåget. jag VAR ett cp. jag flyttade benen hela tiden, och dom bara kliade, och sen så började jag fryshuttra, och sen blev jag lite varm. det var HELT cp iallafall. sen försvann det när jag kom hem. jag trodde iallafall helt seriöst att jag skulle dö under denna adhdtågresa. på riktigt alltså.
nu lyssnar jag på hives och förstår mig inte alls på min ekonomiuppgift. inte alls.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0