scweizernöt

hej.
min syrra kom hem från indien igår, jag har äntligenäntligen fått min iphone, hade en jättefin o gosig påsk på landet med familyn åt tillomed mormors pannkakor, träffade offan igår och haderebra, bakade muffins för cirkus 1½ timme sen. trots alla dessa braiga grejer har jag en otroligt eländig dag. skulle ätit fruktsallad med malle o gänget idag men eftersom min förkylning höll mig vaken halva natten hade jag en otroligt nedåtpuffig morgon. vaknade vid halv tio och ville (som jag annars aldrig skulle ha problem med) somna om. men eftersom jag helt seriöst hade drömt mardrömmar om mitt svenska tal och redan kände stressen ut i fingerspetsarna OCH hade en extremt täppt näsa, tvingade jag mig upp, åt frulle och tyckte att världen var en OTROLIGT jobbig plats.

och nu har jag spenderat en hel dag med å följa instagram hela tiden, smsat för glatta livet på min nya tele kult, snytit mig något alldeles enormt (JAJAJA TÄPPIS, vaskajaggöra), vandrat runt i mitt hus, spelat pianikus, tryckt in en hel hög med jobbiga kläder i garderoben, stirrat på mitt tal, läst min plugglista och fått ångest tusen gånger om. OCH SÅ VIDARE.
jag vet att detta är ett deprimerat inlägg. låt mig.
älskar iallafall mina nya pellefanter som hänger på ett snöre och pryder mitt rum! direk from the curryland<3

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0