rosie

hej.
jag vet att gifen i förra inlägget inte funkar. har försökt men det vill bara dö. så den får dö.
idag gick jag upp halv tio. det händer liksom inte i min värld. så jag är lite rädd för mig själv, har vaknat 2 dagar i sträck, 3 kanske det är tillomed? runt 8-10 tiden. för DESSUTOM vaknade jag liksom 8 idag och var helt galet  AWAKE liksom. drömde typ mardrömmar om plugg inatt igen. hahahaha. jag låter som en galen pluggis. det är jag inte, JUST DÄRFÖR blir jag galen. tydligen. inte ens när jag sover kan jag slappna av <////////3. mm.
har iallafall gjort typ 2 millimeter plugg idag, känns faktiskt bättre än inget! sen har jag kollat på 10 things I hate about you och gossipgirl. mmmmmmmums. blir glad. orkar inte prata om snön ute för det är ett lol, dessutom vet jag att det är straffet för att HELA VÄRLDEN skulle klaga så jävla mycket på regnet. regn är faktiskt bra. får gräs att växa. sådetså.
lyssnar på kooks o längtar till sommarn.
tänkte lägga upp en bild på majsen, quornen och pastan jag åt till lunch idag. men kände att intressenivån för detta inte är så EXTREMT hög som jag vill att den ska va kanske.
hej.

Postat av: SimonPerre

när du har valt din gif så måste du ändra storleken frn 400 till typ 500 innan du laddar upp den i inlägget :) Fattaru????<3

2012-04-14 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0