kung midas

tjafan.
ASBALL början. stekhet. apfräsig. fetcool. cplol? första gången jag faktiskt tänkte det ordet påRIKTIGT. cplol alltså. mmmmm. jag ligger i min säng o är totally täppt i näsan. har ätit upp min lejonet&björnen glass som jag tog en omväg för påvägen hem, för å köpa. har ont i halsen. sörjer att samme & joppe inte ska till los hultos, som jag. längtar till torsdag när det är lov jippihurra. vill leta påskägg. men min släkt har slutat med sånt. vi blev tydligen för gamla, jag e liksom yngst. tycker dock fortfarande att det e kult. vill spela schack. vill verkligen kolla på narnia. alltså NARNIA. det är nog bland det bästa jag vet. måste skriva om eu, slovenien och danmark. LÖKIGT säger jag.
blablablablabla.
var på jättedåligt humör imorse. men desto BÄTTRE humör påväg hem från skolan. trots att jag hela dagen levde upp till mitt smeknamn. var verkligen JÄTTEGLAD, alltså påriktigt. det försvann någonstans påvägen iallafall. kul så länge det varade.
ska lyssna vidare på kung midas. hejpåre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0