breaaaaaakingnews

det är verkligen såndär krispigt höstkall luft som osar in när man öppnar fönstret (för att förslagsvis kasta ut sitt äppelskrutt). duktig som jag faktiskt kan vara from time to time så har jag tvättat håret, gjort tyskaläxan, nästan hela engelskaläxan och en del av matten. och då kom jag ändå hem cirkus kvart över tre, och klockan är nu bara halv sex. BRA GJORT. kan jag unna mig själv.
nu surfar jag omkring, som det heter, på cdon och dreglar efter massa filmer&skivor, o några böcker tillomed.
jag är lite taggad på att det är onsdag imorgon, alltså nästan torsdag, aaalltså typ fredag, aaaaaaaaaaaaaaalltså väldigt snart HELG. mmmmm.

inatt drömde jag en väldigt brutal, lång och hemsk dröm. den uspelade sig i mitt hem, fast lite drömihopfantiserad. jag hade självklart huvudrollen och mina kollegor var nära&kära och SAWgubben, eller mer hans röst, och sen en annan mer otäck kropp. inte bara SAW var med utan typ 3 skräckfilmer till, fast jag vet inte riktigt vilka, men det märktes ändå pånåvis att det verkligen var några fler skräckfilmer min hjärna hämtat material från. den var väldigt hemskt iallafall. och jag var in panic typ hela tiden, och försökte rädda alla så gott det gick, men det gick kortogott inge vidare.

idag upplevdes ett 1337moment på historian när CH berättade om senmedeltidens hundraårskrig startår.

happy boy efter att ha köpt 10 bullar på 7-11 till anton, födelsedagsbarnet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0