helvetets satkärring

asså.
idag träffade jag den största bitchen i världshistorien. jag svär. (!!!!!!!!!!!!!!!)
bibliotekarien. på. min. skola. fast nu ska vi göra klart för oss att det finns tre stycken, och alla har gott om bitch i sig men en av tanterna ÄR faktiskt snäll, och den unga är också ganska snäll. men. på THE DARK side hittar vi djävulen. den lite kortare tanten som ÄR satan i en människoskepnad. jag har aldrig orkat bry mig om henne förens idag. när jag snällt (och lite stolt att jag hade med mig det) la fram mitt (nya) bibliotekskort ovanpå historieboken jag skulle låna, så att det skulle gå snabbt o smidigt för henne att beepa in den.
först går allting som det ska, TILLS hon, efter att hon ropat "NÄSTA" skriker tillbaka mig och gormar i panik att kortet inte funkade. i en långsam, artig rörelse, lägger jag tillbaka boken och lånekortet på bordet.
hon öppnar dessvärre munnen och talar med sin ENORMT jobbiga stämma, och jag försöker kväva min redan då irritation och talar långsamt men något irriterat till henne. "DITT KORT FUNKAR INTE, VAD KONSTIGT!!" mm jag förstod det, svarar jag. "ÄR DITT KORT NYTT? ÄR DET NYTT??" frågar hon med en, om möjligt, ännu mer irriterande röst. jag svarar att ja kortet är nytt, jag köpte ett nytt för att ni inte skulle tjata här uppe om att man inte får låna på sitt namn. och hon snäser tillbaka att (1.) man måste komma och REGISTRERA det nya kortet uppe i biblioteket innan man kan använda det OCH DU HAR VÄL POLISANMÄLT OCH SPÄRRAT DITT GAMLA KORT? (2.) VAD HAR DU GJORT MED DITT GAMLA? TAPPAt?++ (3.) MEn du är ju arton? inte sant, och går i tvåan? då ska man väl kunna hålla reda på ¨sånt???fasdkn.  HEheheheheEE^^^
jag svarar på alla dessa frågor med en stigande agression som förmodligen märktes vid dethär laget. 1. jaha, jag har aldrig hört talas om det och det är ju konstigt om man inte har iomed att cirka 80% på skolan någon gång har tappat sitt kort och köpt ett nytt och aldrig har jag hört om att man behöver registrera det nya, och VERKLIGEN INTE polisanmäla sitt gamla, det är ett jävla bibliotekskort. 2. ja mitt gamla tappade jag, därför köpte jag även ett nytt. allt enligt reglerna. 3. NEJ JAG ÄR INTE ARTON JAG ÄR SEXTON. för det första är man 17 när man går i tvåan idiot, och för det andra så är jag ett år yngre.
"hihihahehaeå¨ågjw jag skojar bara lite med dig" OCH NEJ, SÅNNA SOM DU SKOJAR INTE.

sen sa hon en miljon till saker som jag inte ens orkade lägga på minnet utan svarade bara med en hatisk stämma och blick. om det inte har märkts än så tycker jag alltså INTE om denna tantjävel.
det kanske inte riktigt framgår, hennes bitchighet alltså. men ni ANAR inte hur jävla hysterisk hon var. den absolut VÄRSTA MÄNNISKAN jag träffat och jag överdriver inte ens lite.
hej då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0