mhm

hemsktmyckethej.
idag när jag kom hem bakade jag en hallonsmulpaj. och sen vispade jag världens krämigaste vaniljvisp. mmmm. längtar tills jag ska ta en till bit.
ni vet när man har en låt på huvudet men inte kommer på vilken det är eller vem som sjunger den? det hade jag nyss iallafall. men denna gång var det tre låtar i en. jag blandade liksom ihop texten och melodin och kompet med tre olika låtar. crazYYYY. daylight, atlantic & everything in its right place vare iallafall.
ute är det storm och jag gillare. önskar det kunde regna lite också. eller helst jättemycket egentligen. och blixtra o dundra litegrann.
idag hade jag friluftsdag och jag spelade badminton. det va fett najs.
och igår var jag hemma hos sara med lisa och spelade bondespelet och åt och åt. och sådärva.
nu borde jag verkligen plugga. mumsi.

   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0