up in the

hejhopp.
känner att jag har nått bristningsgränsen med min förkylning. och nu ere inte ens lite roligt längre när jag pratar om snor. hah, det är verkligen ett äckligt ord. men ja. stackars barn som får lever runtomkring mig men jag kan liksom inte göra så mycket mer än vara hemma i hundra år och ändå inte bli bättre. så nu är mitt mission att hitta ett nytt sätt att bekämpa detta hemska virus med annat än kiwi och filmtittande.

igår var iallafall en bra dag. började med sen lunch hos några släktingar där jag satt och läste pippi för en gullig 2,5 åring som tillslut somnade i soffan bredvid mig, träffade världens snällaste bebis som var helt tyst som vaken och plötsligt bara somnade, och åt lite gott.
sen var jag på kräftis hos simpan där vi sjöng karaoke och hade kul. skulle sedan till min vän isa, och det hela slutade med att alla små cpbarn fick följa med. kuuuuuuult var detta också. jippihejhopp.

jag har typ ganska många läxor, men kommer verkligen inte ihåg några just nu. så jag orkar inte med dom. ska käka glassss istället. och dö eller nåt.
och jag hade verkligen tänkt ta massa bilder på allt kul, men detta hände inte. dock togs det bl.a. en fin bild på clarre & en söt på mig o jegg. hej.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0