twelve fingers in the cookieyard

söndagsångest är verkligen bra kul.
jag har ont i magen och hatar att jag har två tyskaläxor i veckan. jättedumt och onödigt, och jättefel att ha läxa till en måndag, dessutom VARJE vecka.
jag lyssnar på salem och saknar alla konserter jag sett av honom.
saknar gör jag också när jag lyssnade på astronaut flera gånger varje dag i väntan på hans astronaut-album. 2009. sjukt att det är så länge sen. jag är lite emo och hatar att det ligger en hög (överdriver verkligen inte) med skolböcker och läxångest otäckt nära mig. dessutom är min säng inte bäddad, jättejobbigt. jag hatar när man är taggad på att byta lakan och kommer inte längre än att riva av dom gamla o lägga dom till tvätten. det är ju det som är roligast. idag har jag nästan bara gjort en läxa. och det är en engelskaläxa till nästa måndag. borde liksom kanske börjat med den jag har till imorn? men näe.

äh. jobbigt inlägg om massa tråkiga neggosaker. sorrrry (offanord).
men igår var iallafall en himla bra dag. körde lite rödavitarosen me simp, clarr o offan i lillängenskogen, hahah verkligen bra. sen gosade vi i flera timmar hemma hos lisa. och åt bl.a. världens värdaste och godaste våfflor. mmmm. det var himla bra. och idag chillade jag me pappa det va najs såklart.
nu ska jag lyssna vidare på salem och fortsätta ångesta.
hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0