sunset soon forgotten

jag kollade på brokeback mountain istället för allt annat. ett mycket bra val.
och så kanskekanske jag gjorde litelite smet o åt med en slickepott. svårslaget.
nu är jag fruktansvärt hungrig, påtal om mat sådär.
jag borde damma av min pingvinhylla som hur mycket jag än inte vill att den ska bli just det, så blir den det ändå. dammig alltså.
sen borde jag ta en titt på alla lappar jag lämnar överallt på mitt skrivbord där jag tillfälligt skrivit ner saker jag måste kolla upp på olika sätt eller behöver komma ihåg.
kom o tänka på hur mycket jag älskar fina albumomslag. har nästan lite svårt att tycka om en skiva om den inte är fin utanpå. samma med böcker. fast det finns ju undantag det e klart.


 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0