pajpaj



titttTAA mitt fina kollage av gLADA sommarwebcamerabilDER!!!!!!
jag blir verkligen sommartaggad. åh. plupp. somamammamar<3<3<33<3<3 det skulle va najs va.
det är verkligen höst nu. BLÅST framförallt, mogna äpplen påväg hem från skolan och idag trampade jag på massa löv på marken!!!!!
jag sitter iallafall o mumsar på min paj men nu blev jag sådär pajmätt. när man verkligen har nått pajgränsen. can have no more. visar en fin bild.


och vet ni vad det värsta är?
att jag har en ogjord tyskaläxa. fast som jag faktiskt började på, men sen tappade jag bort mig när jag började läsa på ett jeggbrev istället, då kom jag även på att jag måste svara, men då ropade mamma om kaffe. och då tappade jag bort det me. och nu ska jag komma ihåg allt detdär. och göra det typ, nu. när jag tvångslagtifrånmig datorn, och snytit mig kanske.
och VET NI en till sak? jag är så himla taggad på att ba åka å spela badminton!!!! efter idag så kändes det så jävla najs o kul, jag vill bara ha meeera. weeeeho.
ska tvinga någon att spela med mig. kulllllllllll.

Postat av: Clara Gun Marie Granström

Hej.

Om du vill så vill jag spela badminton med dig!!!! :) vi kan boka bana någonstans, jag vet typ vare finns och köra några stycken en eftermiddag... vad tycks min kära? :D

2011-09-13 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0