like the wheel


jag e hungrig. på ett såntdär jobbigt sätt. (va bra att jag blev förvirrad över om det stavas sett/sätt)
är hemma nu tredje dagen, förutom att jag gick på matten igår. och ja, pluggångesten har inte direkt minskat. inte någon annan ångest heller. minskat alltså.
jag sitter här o sorterar mina spotifylistor, drömmer mig bort till en ofunnen rosendalsäng med vildvuxet gräs utan fästingar, med sådär lagom många människor som jag bara känner glädje till och inte någon onödig irritation. med en jättestor picknickfilt och en hel dag fylld me massa bra saker. som typ jordgubbar o müsli, intensivbad i en kvart, massa god mat hela tiden och massa bra personer. (vad som absolut inte får följa med till ängen är snor och toarullar, och övriga ondskefulla bakterier i kroppen. bara snälla bakterier får komma! typ proviva)

att vila, alltså inte sova, till musik är förövrigt förmodligen det skönaste i hela världen. tiotopp iallafall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0