jag tror mitt hjärta blööööder

HEJHEJ.
asså. veronica maggio, sinnesjukt mainstream vid dethär laget. hahahehe. MEN. ändå liksom. det är verkligen ett sommaralbum, hennes senaste. oavsett om man velat eller inte så har man hört alla hennes låter heelllllllllla sommaren genom. så man måste ju nästan gå på grönan när hon spelar, för att få en sommaravslutning? ja det måste man nästan. ska försöka baxa någons grönakort. mums jippi hej.

såjävlavärt. hade piano idag och var lite sådär halvtagg. jag somnade i en halvtimme precis innan jag skulle gå. vaknade av att pappa ropade på mig så jag liksom kastade mig upp bara. sen var jag helt  borta i några minuter. men sen på pianot så vare fett värt. älskar när det händer.
men ah. nu måste jag verkligen göra musikteori, älskar INTE när jag inte gör läxorna direkt barararar.
aja. det är som det är. hejhej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0