I don't care where we go, I don't care what we do

hejlo.
det ilar i min näsa. otroligt irriterande.
en annan irriterande sak är att vakna var tionde minut och vara jättevarm och snorig och tro att det är morgon och kasta sig upp när det visar sig att klockan bara är 2.00 - 2.10 - 2.20 - 2.30 osv. det gjorde jag inatt och jag ville dö varje gång.
men en najs grej är att jag precis gjorde ett till spotifyaccount som ska användas incaseofemergency. när dom bästa låtarna redan är färdiglyssnade och man måste lyssna lite till. kanske skapar ett tredje också... fattar inte att jag inte tänkt på det innan? så jävla najs iallafall. (eftersom jag är för snål för att betala 50 spänn i månaden..)
ååh det ilar verkligen i min näsa. blir faktiskt hysteriskt gaLEN.
jag sitter å lyssnar på prince o drömmer mig tillbaka.
blir lite ledsen. ganska mycket faktiskt.
nu avlider min näsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0