he lives in you

hejhejhejhej.
jag ba chillar. mmmmmmm. fastän jag borde plugga matte eller framförallt tyskaglosor.
jag har precis översatt dom på googletranslate, men då blev alla typ jätterandom så jag blev ledsen och orkade inte mer. roligare ere att sätta ihop kattkollage. ni får se strazzxzx.
idag va jag på 2km loppis me offan. det var tröTTSAMT. man vandrade och vandrade med miljarder människor omkring sig. men det va ganska gosigt även fast jag inte köpte nåt :( plupp.
sen åt jag grekmiddag me några pluppar. mmmmm. gott vare. gottt. vill ha lite mer.
igår firade jag papi hela dagen som fyllde år. men det har jag redan sagt trorja.
min hals har dött av en uttjatad förkylning. fattar verkligen inte varför den inte försvinner.
blir verkligen lite ledsen.
åh va trött jag är. vill sova.

  
gosejessie i fredags när hon fyllde år. åååh gullerullen. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0