GRAAAAAATTTIS JEESSSISISISISE min lilla rulle<33333333

kakakakarneval idaaaag. bilderna är baxade från moa för jag pallade inte lägga upp mina just nu vavavava.
karnevalen va chill va. roooolig. hihi. jag orkade inte vara brommacp som jag skulle "klätt ut mig till", för jag hade INGA sånna kläder. så jag lekte naturkörare istället och stod i svart och sjöng så falskt jag kunde den blomstertid nu kommer. mycket roligare. sen dansade jag lite stelt på slutet typ ensam fast i en stor grupp, när man alltså skulle dansa. såg lite stel ut hursomhelst. men vad gör man inte för att bjuda på sig själv?

imorse kom jag 20 minuter tidigare till skolan för att pynta rulltårtan jag, isa o moa bakat i jessies ära. rullen fyllde ju nämligen år så vi bjussade på lite fantastisk morgon-5-manna-sång vid skåpen innan vi kastade oss upp för alla hundra trappor upp till musiken och hade lite fabulous musik i en timma. sen vare karneee och sen gick vi hem till isa och firade jessie liite till.
nu är jag hemma, och väntar in morgondagen då papapapapppa fyller år. förbereder mitt grattis.
men okej. hEJDÅ. pussi

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0