forever alone

och här sitter jag i min ensamhet och surplar tomatsoppa.
livet känns väldigt jobbigt när jag tittar snett åt höger. där ligger den hotfulla högen med antiken-papper/böcker/anteckningar. men om jag bara stirrar ner i soppan så ser jag ju den inte det e klart.
ingen i min family är hemma, och det är vanligtvis skönt, men inte nu när man är antikendeprimerad. inte kuuul.
idag hade jag först en extremt tråkig tyskalektion följt av konditionsträning i rålis på idrotten där mitt ansikte intog den rödaste färgen någonsin, fint vare minst sagt! dessvärre avtog inte denna tomatfärgen på säkert en timma och jag var lite oroad ett tag över att behöva ha den på skolfotot. men så blev det icke, istället blev jag säkert bara lite rosröd av den extrema tätheten på klassfotot när vi stod VÄLDIGT tätt packade och aldrig blev klara. men fint blev det säkert. mums.

igår hade vi föreningsmässa i skolan (när alla föreningar presenterar sig och man får joina om man villllll). jag och isa sprang runt och letade/stalkade SD-killen som startat SD-föreningen på skolan (den första sd-föreningen i skolan i hela stockholm och kanske sverige också?) stelt javet. fast ännu stelare vare när han skulle prata i aulan framför alla människor och läste innantill, stammade OCH läspade. trots att han ser ut som värsta braten. klurigt detdär. mmmmmm. sen lurade vi bakom ett hörn när vi tror att han värvade en medlem, ATTANS!

men nu måste jag faktiskt verklIGEN plugga antiken. oj. jag FÅR verkligen panik när jag ser detdär ordet.
och dessutom är jag ju forever alone.
hejdå.
:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0