för det är ingen vanlig dag

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjhejhejhej.
jag satte klockan på 10 över 8 imorse för att hinna upp före min pappa (som fyller år). tror ni inte att han går upp 2 minuter över 8 då och går och hämtar tidningen? jag kastar mig in till min syrras rum och säger att allt e förstört och pappa e dum..... (ja jag är 4 år). går tillbaka in i mitt rum och vill sova tills jag dör av surhet. pappa går med tidningen tillbaka till sin säng och jossan hoppar upp och börjar fixa och dona. jag surar kvar en stund i min säng tills jag inser att jag är en otroligt jobbig människa, försöker glada till mig och går ner och fixar frulle på en bricka. med en blomma, frukostbricka och paket i hand tågar vi in till papi och sjunger. trots att han ligger där alldeles vaken (och dum) så blev det kalaaaaasbra. han blev gla. jame.
mmmm. så jag har varit vaken sen dess och därför har det hela tiden känts som att hERREGUD nu har hela daaaaagen gått. men så har den aldrig det. så himla najs. nu ba chillar jag, ska kanske plugga nåt, hjälpa till me maten. födelsedagsmiddag blire lateralligator. mumma.
är glad. och imorn har jag och offan bestämt att vi ska gå på 2km loppis. PEPPEPEP.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
nu ska jag äta en chokladboll. hih.
pussi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0