en svart katt

hepp.
jag känner mig lite som en ihoprullad ostskiva idag. hushållsost självklart. kan inte riktigt svara på varför just en ostrulle, bara känner att den beskrivning passar idag.
egentligen vill jag gå ut i skogen och lägga mig på marken någonstans o ba ligga där ett tag. mmmm va skönt. eller iallafall spatsera omkring i skogen. men ja. ja.
jag vill sy in ett par byxor jag köpte för 50 spänn för typ en månad sen så att jag kan börja använda dom, är taggad. men jag har för low symaskinsiq för att det ska bli en lyckad affär, så jag väntar på att min mamma vill hjälpa mig. tills dess kan jag ju berätta att jag i fredags hade ett historiaprov som förhoppningsvis gick bra. och att jag sedan satt o fikade i ett litet random vardagsrum i sergelgången med jessie o isa i 3 timmar. igår träffade jag dessa filurer igen, och hurtiga som vi är spelade vi badminton i badmintonhallen i en timma. sen åkte jag å jessie hem till henne med ingredienser för att göra frasiga våfflor, olyckligtvis nog hittade vi inte våffeljärnet så det slutade med att vi stekte våffelsmeten i en stekpanna som några slags amerikanska pannkakor. med mycket socker på alla sätt blev det tillslut väldigt gott.

i väntan på bättre tider kan jag ju visa några amazing mobilbilder.
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0