we are the people

hej.
det har nu gått 5 timmar fyllda av oproduktivitet. innan sov jag/började käka frulle.
jag har gjort en sak relaterat till skolan: öppnat det helvetiskt hårdpackade plastskalet min nya miniräknare låg i. detta tog cirkus en kvart och jag rev mina fingrar blodiga och skvätte vassa plastbitar i hela mitt rum. sen blev jag extremt frustrerad när jag inte fick upp den lilla luckan där batterierna ska ligga. det löste sig tillslut. iallafall.
förutom detta har jag läst lite bob, ätit tomatmackor, stirrat på människor från min balkong, laddat upp några gamla bilder på fb, ja det är väl det egentligen.
imorn ska jag skriva en engelskaessay på shakespear, och några av hans pjäser. är otaggad. jag suger verkligen på att skriva texter under tidspress.
jag längtar till löparö om en vecka. och nästnästa helg.
mmmmm. 

nivet mellandelen i ett fönster? där det är lite tomrum mellan glasskivorna liksom. där flyger det nu runt en stackars liten fluga (snäll sådan) och försöker hitta ut. har verkligen aldrig fattat hur dom kommer in överhuvudtaget.
igår fyllde simme år (GRAAAAAAAAATttttttttttIS igen). vi var hemma hos honom några stycken och åt gott, sjöng singstar och sånt. heheh. jag o offan gjorde världens godaste tårta med maräng, vaniljvisp, grädde, jordgubbar&blåbär. mmmmmmums.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0