veckans betraktelser/galna barn

först ut:

mallllllllllllllEEE. stilig flicka.

next up:

bra grabb! jag började bokstavligt talat skratta (var själv) när han studsade in i min tågvagn. så himla bra bara. mössan, två ryggor, gameboyen, coola brillsen, posen, ALLT! (JAAAAAa jag sysslar med smygfotografering)

nästa grabbs:

ett annat gäng bra grabbar, även swesupportrar, gåendes över bron en onsdagmorgon vid 8 någongång. helt naturligt med de obligatoriska swefärgadekläderna.


GRATIS LINDTCHOKLAD PÅ KONSUM. fattar ni att man fick provsmaka en HEL JÄVLA BIT? annars brukar dom liksom göra bitarna så små att dom knappt syns.


en helt vanlig anton en helt vanlig dag.


segwayvakterbitches. enligt lappen på deras uniform är de vakter, men av mitt ögonbevis att bedömma verkar de som att det RACEAR OMKRING PÅ DERAS SEGWAYS O LAPPLISAR KUNGSGATANS BILAR!!!!!!

och till sist.

crazymale med happyalbatrask som dagen till ära fyller år. GRATTIS igenigengeinge cphopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0